4 Şubat 2014 Salı

Fidanistanbul Likapa Yaban Mersini fidesi Vaccinium corymbosum saksıda - Fidan Satışı, Fide Satışı, internetten Fidan Siparişi, Bodur Aşılı Sertifikalı Meyve Fidanı Süs Bitkileri

Likapa Yaban Mersini fidesi Vaccinium corymbosum saksıda - Fidan Satışı, Fide Satışı, internetten Fidan Siparişi, Bodur Aşılı Sertifikalı Meyve Fidanı Süs Bitkileri




  • Blueverry olarak da bilinen likapa saksıda yetiştirilebilir; pH'sı düşük toprak karışımında asiditesi yüksek sulama suyu ile bakımı yapılır.
  • 9'luk üretim saksılarında turbaya dikilmiştir. Kök sistemi çok kuvvetlendirilmiştir.
  • Yabanmersini, antosiyanidler içerir.
  • Yabanmersini, kuvvetli bir anti - oksidandir.
  • DARROW, TORO, ELLIOT ve PATRIOT Çeşitleri gönderiliyor.
  • Likapa Yaban Mersini , gözlere olan mikrosirkülasyonu korumak için yardim eden antosiyanidler içerir.Antosiyanidler, gözün isigi alismasina yardim eden retinal pigmenti yeniden canlandirmaya yardim edebilir.
  • Yabanmersini suyu, agrili idrar, idrarda kan ya da iltihap, ates, bel agrisi veya kramplarla karakterize edilen idrar yolu enfeksiyonlarini olmadan önlemeye yardim eder.
  • Yabanmersini suyu onun endotel hücrelere yapismasini engelleyerek idrarla akip gitmesini saglayarak tedaviye yardimci olur.
  • Likapa Yaban Mersini, kuvvetli bir anti - oksidandir.
  • Görüsü korumaya yardim edebilen az sayidaki bitkiden biridir.
  • Gece görüsünü arttirir, bunun için gerekli olan optik mor(retinol moru) üretimini arttirir, parlak isiktan karanliga geçisteki adaptasyonu çabuklastirir, kilcal damarlari güçlendirerek kirilganliklarini engeller.
  • Likapa Yaban Mersini Diyabetlilerde sirkülasyon problemlerine sebep olan damar hastaliklarini önleyebilir.
  • Yapraklar mikrop öldürücü, büzücü, idrar söktürücü ve dezenfektan olup mesane için faydalidir.
  • Ayrica bakteri olusumunu engelleyebilir ve anti - iltihapsal özelliginin yaninda anti - kanserojen etkilere de sahiptir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder